اگر شما هنگام روشن کردن تلویزیون خود دچار مشکل شدید مراحلی را مجبور هستید که انجام بدهید.

درهنگام تعمیر تلویزیون شما توسط پشتیبانی تلویزیون سونی اگر  قطعه ای را برای شما تعمیر و یا تعویض کنند اگر طی سی روز آینده دوباره مشکلی برای همان قطعه ایجاد شود هیچ هزینه ای دریافت نمی شود و این وظیفه بر عهده مرکز پشتیبانی می باشد و در طی کوتاهترین زمان به رسیدگی مشکل شما خواهند پرداخت.

درخواست تعمیر تلویزیون سونی

جهت هماهنگی و درخواست تعمیر کننده تلویزیون خود روی دکمه زیر کلیک کنید

پشتیبانی تلویزیون سونی

وقتی این کلمه را سرچ کرده اید پس مطمئنا مشکلی برای تلویزیون شما پیش آمده که امیدواریم بتوانیم برای پیدا کردن راه حل این مشکل به شما کمک کنیم.

وقتی تلویزیون سونی شما دچار مشکل می شود مراحلی را باید طی کنید که عبارتند از چک کردن ارتباطات مربوط به تلویزیون سونی خود مثل سیم کشی و ارتباط فیوز و یا تلویزیون سونی را خاموش کنید و اجازه بدهید که بتواند مقداری استراحت کند اما اگر هیچ کدام از مراحل طی شده جواب نداد در این صورت بهترین راه حل تماس گرفتن با مرکزی با کارشناسان با تجربه و حرفه ای است بتوانند مشکل شما را بدون درگیری و آسیب به سایر قسمت ها حل کند که در برخی از موارد این تماس تلفنی و راهنمایی کارشناس رفع مشکل شما خواهد شد .

اما اگر مشکل تلویزیون شما جدی بود و نتوانستید آن را با طی کردن مراحل عمومی و تماس با پشتیبانی تلویزیون سونی رفع نشد این مرکز پشتیبانی سونی با معرفی یک کارشناس خبره و با تجربه به شما کمک می کند تا مشکل تلویزیون سونی شما عیب یابی و نسبت به تعمیر یا تعویض قطعه آسیب دیده رفع مشکل خواهد کرد .

تعمیر تلویزیون سونی در محل

با پیشرفت فناوری تلویزیون های سونی هم پیشرفت می کنند و روز به روز با کیفیت و فناوری های زیادی به بازار عرضه می شوند این پیشرفت علاوه بر نرم افزار و قطعات تلویزیون ها تاثیر خواهد گذاشت در ظاهر تلویزیون ها هم بی اثیر نخواهد بود و اگر بخواهی به یکی از این موارد توجه کنیم می توانیم به نمایشگر نازک تلویزیون ها اشاره کرد که علاوه بر زیبایی که دارد ایرادی را هم در بر می گیرد که آن هم حساسیت بالا در برابر ضربه است و در حفظ آن باید بسیار دقت کرد .

برای مثال اگر اسباب کشی دارید بهتر است که تلویزیون را به صورت جداگانه حمل کنید و یا اگر این وضعیت را نمی توانید کنترل کنید حتما این قسمت را گوشزد کنید که توجه ویژه ای به تلویزیون بگذارید و حواستان باشد که کوچک ترین آسیبی به تلویزیون بر نخورد که عواقب بدی را در پی دارد.

باید به این نکته توجه کرد که اگر کوچکترین مشکلی به وجود بیاید تعمیر تلویزیون سونی در محل بهترین کاربرد را دارد که از ایجاد مشکلات دیگر جلوگیری می کند سریعتر انجام می شود و تعمیرات در جلو چشم شما انجام می شود که باعث می شود شما بهتر اعتماد کنید .

ضمانت تعمیر تلویزیون سونی
پشتیبانی تلویزیون سونی

راهنمای عیب‌ یابی تلویزیون

اگر شما هنگام روشن کردن تلویزیون خود دچار مشکل شدید مراحلی را مجبور هستید که انجام بدهید برای مثال:

1) ارتباطات مربوط به جریان الکتریکی تلویزیون را چک کنید

2) کارکرد کنترل تلویزیون را چک کنید برای مثال باتری های های کنترل را چک کنید

3) محل روشن کردن تلویزیون را بررسی کنید که شاید کثیف باشد یا مشکلاتی در این زمینه داشته اما در مرحله دوم اگر این مراحل را انجام دادید و نتوانستید مشکل را حل کنید پس با پشتیبانی تلویزیون سونی ارتباط برقرار کنید و مشکلات خود اعم از :

1) روشن نشدن تلویزیون

2) وجود خطوط تیره و روشن به صورت عمودی و افقی بر روی تلویزیون

3) وجود صدا بدون تصویر و یا برعکس

4) وجود لکه و نقاط بر روی نمایشگر تلویزیون

هر  کدام از این موارد به دلیلی ایجاد می شود و راه حلی را در پی دارد که به برخی از آنها خواهیم پرداخت اما لطفا خود شما شخصا شروع به تعمیر تلویزیون نکنید چون ایرادات بیشتری را ارائه خواهید داد

بهترین راه حل برای رفع ایرادات تلویزیون کمک از افراد خبره و با جایگاه و ضمانت کاری است که در صورت عدم توجه مشکلات زیادی را در بر خواهد داشت.

ضمانت تعمیر تلویزیون سونی

درهنگام تعمیر تلویزیون شما توسط پشتیبانی تلویزیون سونی اگر  قطعه ای را برای شما تعمیر و یا تعویض کنند اگر طی سی روز آینده دوباره مشکلی برای همان قطعه ایجاد شود هیچ هزینه ای دریافت نمی شود و این وظیفه بر عهده مرکز پشتیبانی می باشد و در طی کوتاهترین زمان به رسیدگی مشکل شما خواهند پرداخت .

انواع عیب یابی تلویزیون سونی

در این قسمت سعی می کنیم برخی از مشکلات اساسی تلویزیون های سونی را بررسی کنیم

1)مشکل خاموش و روشن شدن تلویزیون _ این مشکل که تلویزیون شما به صورت تصادفی خاموش و روشن می شود نشان از کار افتادن مدار استند بای می باشد که اصلی ترین عامل است اما عوامل دیگری را هم در بر دارد که از این میان می توان به خرابی مین برد، از کار افتادن آی سی پاور، کیفیت پایین کابل و ویروسی شدن دستگاه اشاره کرد.

2)خاموش شدن ناگهانی تلویزیون _ اینکه شما در هنگام استفاده از تلویزیون خود هستید و به صورت ناگهانی تلویزیون شما خاموش می شود عوامل متفاوتی را در بر می گیرد که عبارتند از خرابی مین برد، فرسودگی اجزا، استفاده از کابل نامرغوب HDMI، فلش مموری ویروسی و خرابی آی سی پاور نوسانات برق

3)لکه های رنگی موجود در نمایشگر تلویزیون_ وقتی این لکه ها را مشاهده می کنید نشان از وجود ایراداتی در پنل تلویزیون خواهید بود که باید حتما تعمیر شود و در مواردی مجبور به تعویض خواهید بود.

4)نوار صورتی در بالای تصویر_ نوار صورتی که در بالای نمایشگر تلویزیون سونی شما دیده می شود نشان از مشکل در بلاک نوری و آسیب دیدگی خواهد بود که در عین سادگی نیاز به تعمیر کار حرفه ای برای تعویض دارد .

راهنمای عیب‌ یابی تلویزیون
انواع عیب یابی تلویزیون سونی
ضمانت تعمیر تلویزیون سونی

ویژگی پشتیبانی تلویزیون سونی

از دلایلی که باعث می شود شما به مرکز تلویزیون سونی اعتماد کنید و تلویزیون سونی خود را به ما بسپارید نکاتی را ارائه می دهیم که شاید اگر ویژگی هست که شما را دل نگران می کند و باعث می شود شما در هنگام تحویل تلویزیون خود به کارشناسان ما ایجاد نگرانی دارید برطرف شود

1) اول اینکه این مرکز پشتیبانی از اعتبار بالایی قرار دارد که باعث می شود مشتری های شما بتوانند اعتبار شما را حفظ کنند و به شما اعتماد ککنند و شما را به دیگران معرفی کنند که این خود برای اعتبار پشتیبانی ما بسیار مهم است

2) دوم اینکه کارشناسان ما تمامی علاوه بر اینکه مدرک این رشته را دارند در کارهای عملی زیر نظر مجرب ترین اساتید دارای تجربه بالا قرار گرفته اند و تجربه و مهارت بالایی دارند.