تلویزیون ها امروزه یکی از مهم ترین ابزار ها در هر خانه ای هستند که طرفداران زیادی دارند و آسیب و مشکل در تلویزیون ها باعث می شود بسیاری از کاربران تفریحات خود را از دست بدهند و برای رفع این مشکل بهترین راه تعمیر تلویزیون سونی به دست افراد خبره و با تجربه می باشد.
در این مسیر نمایندگی سونی سرویس با ارائه دادن بهترین سرویس ها و خدمات در رابطه با تلویزیون های سونی کمک کننده و یاری رسان شما خواهد بود و در تمامی مسیر رفع مشکل تلویزیون سونی شما همراه شما خواهد بود و درای بهترین سرویس پشتیبانی تعمیر تلویزیون سونی می باشد.

درخواست تعمیر تلویزیون سونی

جهت هماهنگی و درخواست تعمیر کننده تلویزیون خود روی دکمه زیر کلیک کنید

پشتیبانی تعمیر تلویزیون سونی

کارشناسانی که در پشتیبانی تعمیر تلویزیون سونی خدمات ارائه می دهند دارای توانایی و دانش بالایی در زمینه انجام خدمات تعمیر تلویزیون دارند و می توانند پاسخگوی شما در زمینه مشکلات به وجود آمده در تلویزیون سونی باشند و درصورتی که شما دچار مشکل در این زمینه ها شده اید کافی است که با متخصصین ما در ارتباط باشید تا به مشکلات شما در این زمینه رسیدگی کنند.

 از جمله خدماتی که این کارشناسان می توانند ارائه دهند عبارتند از: 

  1. تخمین هزینه ی تعمیر تلویزیون سونی براساس صحبت های شما
  2. روند و زمان لازم برای انجام خدمات
  3. مراحل اعزام کارشناس به محیط
  4. تامین قطعه مورد نیاز برای رفع مشکل تلویزیون
  5. پاسخ گو بودن به تمام مشکلات شما

 در طی تماس با کارشناس اگر شما بخواهید و از شرایطی که به شما ارائه داده اند راضی بوده اید می توانید ضمن ارائه امتیاز به این تماس تلفنی می توانید از تکنسین های تعمیرات تلویزیون بخواهید که برای تعمیر تلویزیون شما اقدام کنید.

این کارشناسان همگی به تعمیرات تلویزیون شما وارد هستند و می توانند به صورت کامل دستگاه شما را عیب یابی کنند و با رعایت کامل اقدامات به تعمیر تلویزیون شما بپردازند یا اگر تشخیص دادند که دستگاهی دچار آسیب شده است و نیاز به تعمیر دارد قطعه ی اصلی دستگاه را با ضمانت نامه به شما ارائه می دهند.

هزینه تعمیرات

اگر کارشناس تلویزیون شما را عیب یابی کند و تشخیص داد که تلویزیون شما قابل تعمیر می باشد می توانند طبق نیاز قطعه آسیب دیده هزینه ای را که براساس هزینه صنف تعمیرات تلویزیون  و قیمت روز قطعه  است به شما ارائه دهند.

قیمت تعمیر تلویزیون را نیم توان به صورت دقیق به شما ارائه بدهیم تنها در صورتی این قیمت به شما ارائه می شود که کارشناس مشکل را عیب یابی کرده باشد و تلویزیون را دیده باشد در غیر اینصورت هزینه ای گفته نمی شود اگر هم گفته شود.

 به صورت حدودی است یعنی امکان دارد کارشناس تلویزیون را ببیند و اصلا تشخیص اشتباه بوده باشد و تلویزیون اصلا نیاز به تعمیر نداشته باشد یا اینکه تعمیر از چیزی که حدس زده بودند بیشتر بوده است.

اگر خیلی  نگران هزینه هستید کافی است که با خدمات پشتیبانی تلویزیون تماس بگیرید و بعد از ارائه توضیحات خود در زمینه مشکلات تلویزیون هزینه حدودی را از کارشناس بخواهید.

پشتیبانی تعمیر تلویزیون سونی
خدمات پس از فروش تلویزیون سونی

پشتیبانی رایگان نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی و پاسخگویی ۲۴ ساعته

نمایندگی پشتیبانی سونی دارای یک گروه از کارشناسان با تجربه و خبره می باشد که به صورت 24 ساعته می توانند با شما در ارتباط باشند و شما را به صورت حضوری و غیر حضوری راهنمایی کنند و به رفع مشکلات تلویزیون سونی شما بپردازند در پشتیبانی 24 تلویزیون سونی تنها چیزی که مد نظر تیم پشتیبانی است آرامش شما در هنگام  مشکلات است که در هر ساعتی از شبانه روز هستید بتوانید بدون نگرانی مشکل تلویزیون را رفع کنید.

شما می توانید با این پشتیبانی از طریق شماره هایی که در قسمت ارتباط با ما وجود دارد تماس بگیرید در هر ساعتی از شبانه روز حتی روزهای تعطیل نسبت به ایرادات تعمیر تلویزیون سونی خود اقدام کنید.

مزایای استفاده از نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در منزل

تلویزیون سونی جزو تلویزیون های گران در بازار به حساب می آید پس اگر مشکلی برای آن ایجاد شود لازم است که همه ینکات را مد نظر بگیرید و تلویزیون خود را به اشخاصی بسپرید که بتوانند بدون آسیب و به طور دقیق مشکل تلویزیون را شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

از مهم ترین  ویژگی های کمک گرفتن از پشتیبانی تعمیر تلویزیون می توان به این نکته اشاره کرد که شما بدون جابه جا کردن تلویزیون سونی خود که بسیار نسبت به ضربه حساس است ایراد آن را به دست بهترین ها رفع کنید.

حتی شما می توانید در هنگامی که تکنسین ها و  کارشناسان به محل شما در جهت رفع تعمیر تشریف می آوردند می توانید اقدامات آنها را زیر نظر بگیرید که اگر شکی هم برای این موضوع دارید بتوانید به سادگی آن را حل کنید.

مشاوره های تلفنی و حضوری از خدمات پشتیبانی تلویزیون است که می تواند به شما در زمینه تعمیر یا تعویض قطعه های تلویزیون شما راهنمایی زیادی را به شما ارائه دهند.

همچنین اگر شما کارشناسی را در جهت تعمیر تلویزیون سونی خود به محل درخواست کنید می توانید در مدت زمان بسیار کمی ببینید که کارشناس در محل حضور دارد.

چه زمانی برای تعمیر تلویزیون سونی اقدام کنیم؟

زمانی که تلویزیون شما دارای علائم زیر شد می توانید متوجه شوید که تلویزیون شما نیاز به تعمیر دارید:

  • تلویزیون روشن نشود
  • تلویزیون تصویر نداشته باشد
  • تلویزیون صدا نداشته باشد
  • خاموش شدن ناگهانی تلویزیون
  • چشمک زدن چراغ پاور
  • به هم ریخته شدن رنگ تلویزیون
  • شکستن پنل ال سی دی
  • وجود خطوط عمودی و افقی در تصویر
  • خاموش و روشن شدن تصویر تلویزیون
  • ایجاد ایراد در منبع تغذیه
  • عدم کارکرد دکمه های لمسی
  • شکسته شدن صفحه تلویزیون

چرا تعمیرگاه تلویزیون سونی

تعمیرگاه های تلویزیون سونی امکاناتی را به شما ارائه می دهند که شما نمی توانید آن را در سایر تعمیرگاه ها مشاهده کنید که از بین آنها می توانیم به موارد زیر اشاره کنید که عبارتند از:

 به کار بردن قطعات اصلی

نمایندگی های تلویزیون سونی موظف هستند که از قطعات اصلی تلویزیون ها استفاده کنند در غیر اینصورت اجازه فعالیت آنها جلب می شود.

سرعت در خدمات

تعمیرگاه های تلویزیون سونی دارای تعداد زیادی کارشناسان خبره هستند که در سرتاسر شهرهای دارای نمایندگی حضور فعال دراند می توانند به بهترین شکل  و در بالاترین سرعت به شما خدمات را ارائه دهند.

قیمت مناسب

هزینه تعمیرات تلویزیون سونی مطابق با مصوبه شرکت است  و نرخ تعمیرات از طرف صنف  ثابت بوده و توسط مراجع نظارتی کنترل می شود و در صورت عدم تطابق قیمت اجازه فعالیت آنها جلب می شود.

گارانتی خدمات

تعمیر تلویزیون  سونی به شما در هنگانم ارائه خدمات گارانتی را تحویل می دهد که این اطمینان را به شما می دهد که در صورت خرابی مجددا نسبت به  رفع اشکال مجدد بدون پرداخت هزینه موظف هستند.

چه زمانی برای تعمیر تلویزیون سونی اقدام کنیم؟
پشتیبانی رایگان نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی و پاسخگویی ۲۴ ساعته
پشتیبانی تعمیر تلویزیون سونی

خدمات پس از فروش تلویزیون سونی

خدمات پس از فروش تلویزیون SONY جهت ارائه گارانتی، عیب یابی و رفع مشکلات انواع تلویزیون ال سی دی، ال ای دی خم و فلت و… توسط SONY راه اندازی شد و با گذشت زمان گسترش یافت و اکنون بیش از صدها نمایندگی خدمات پس از فروش سونی در سراسر ایران راه اندازی شده و در حال ارائه خدمات هستند.

سونی از ابتدا به خوبی می دانست موفقیت در فروش و بازاریابی تنها با ارائه خدمات پس از فروش میسر می شود و برای رسیدن به هدف خود شروع به جذب تعمیرکاران با سواد و متخصص نمود، برای مدلهای مختلف تلویزیون دوره های حرفه ای تعمیرات برگزار نمود و تعمیرگاه های خود در سراسر دنیا را به جدیدترین تکنولوژی مجهز نمود.

اکنون شما می توانید برای دریافت خدمات گارانتی به دفترچه لوازم خانگی سونی مراجعه نمایید و با نزدیکترین شعبه در منطقه خود تماس حاصل کنید.

روند درخواست و مشاوره رایگان در نمایندگی تعمیرات تلویزیون سونی در تهران

برطرف کردن تمام مشکلات تلویزیون سونی در تمام شهر ها و همین طور ارائه خدمات تلفنی در حیطه تعمیرات تلویزیون سونی تنها با یک تماس ساده قابل انجام است.

بعد از گرفتن  تماس شما  کارشناس اطلاعات مختلفی مانند مدل تلویزیون، نوع مشکل و بسیاری سوال دیگر را از شما می پرسند تا بتوانند مشکل شما را تشخیص دهند و کارشناس بتواند با استفاده از امکانات کامل به محل شما بیاید.