service.tv.pr@gmail.com
از 8 صبح تا 10 شب
خ شریعتی پاینتر از پاسداران ساختمان پیشگام واحد ۷

تلویزیون ها امروزه یکی از مهم ترین ابزار ها در هر خانه ای هستند که طرفداران زیادی دارند و آسیب و مشکل در تلویزیون ها باعث می شود بسیاری از کاربران تفریحات خود را از دست بدهند و برای رفع این مشکل بهترین راه تعمیر تلویزیون سونی به دست افراد خبره و با تجربه می باشد.
در این مسیر نمایندگی سونی سرویس با ارائه دادن بهترین سرویس ها و خدمات در رابطه با تلویزیون های سونی کمک کننده و یاری رسان شما خواهد بود و در تمامی مسیر رفع مشکل تلویزیون سونی شما همراه شما خواهد بود و درای بهترین سرویس پشتیبانی تعمیر تلویزیون سونی می باشد.

به طور کلی، هزینه تعمیر تلویزیون سونی شامل هزینه قطعات یدکی (در صورت لزوم) و هزینه نیروی کار تعمیرکار است. همچنین، در صورتی که تلویزیون شما تحت گارانتی سونی باشد، تعمیر آن ممکن است به صورت رایگان یا با کمترین هزینه صورت گیرد.

مراکز خدمات سونی معمولاً خدمات تعمیر در محل را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید با تماس با مرکز خدمات سونی در منطقه خود، درخواست تعمیر در محل را ثبت کنید و یک تکنسین به آدرس شما ارسال می‌شود.

برای معرفی هزینه تعمیر ال سی دی تلویزیون سونی، بهترین راه این است که با مرکز خدمات سونی در منطقه خود تماس بگیرید و جزئیات مشکل را با آنها مطرح کنید. آنها می‌توانند بر اساس مشکل و مدل تلویزیون، تخمینی از هزینه تعمیر را ارائه دهند.

شرکت سونی، به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان تلویزیون، خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته را ارائه می‌دهد. این به معنی این است که شما می‌توانید در هر زمانی با مشکل یا سؤال در مورد تلویزیون سونی خود، با تیم پشتیبانی سونی تماس بگیرید و کمک بخواهید.

درخواست تعمیر تلویزیون سونی

جهت هماهنگی و درخواست تعمیر کننده تلویزیون خود روی دکمه زیر کلیک کنید

تعمیر تلویزیون سونی

کیفیت محصولات سونی از قدیم الایام در میان همگان معروف بودند و هستند.

تلویزیون سونی هم که از محصولات پر اهمیت سونی به حساب می آید دارای امکانات و قطعات با کیفیتی است که محصولی با دوام و با کیفیت به بازار عرضه می کند.

به منظور تعمیر تلویزیون نیاز به کمک گرفتن از افراد با تجربه است که با اجزا و قطعات این تلویزیون ها آشنا باشند بتوانند عیب یابی کنند و بدون آسیب به سایر بخش های تلویزیون مشکل آن را تشخیص دهند و آن را درست کنند .

در ادامه این مقاله به اشکالات رایج تلویزیون ها می پردازیم و شما را راهنمایی می کنیم تا بتوانید تصمیم درست را در هنگام مشکل تلویزیون خود بگیرید.

تعمیر تلویزیون سونی در تهران

در تهران، شما می‌توانید از خدمات تعمیر تلویزیون سونی در این شهر استفاده کنید. برای تعمیر تلویزیون سونی در تهران، می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

  1. مراجعه به مرکز خدمات رسمی سونی: در تهران، سونی می‌تواند مراکز خدمات رسمی داشته باشد. شما می‌توانید به وب‌سایت رسمی سونی مراجعه کنید و به قسمت “پشتیبانی” یا “خدمات تعمیر و نگهداری” رجوع کنید. در این قسمت، می‌توانید اطلاعات مربوط به مراکز خدمات در تهران را بیابید، از جمله آدرس، شماره تماس و ساعات کاری.

  2. تماس با خط تلفن پشتیبانی سونی: شما می‌توانید با تماس با شماره تلفن پشتیبانی سونی در تهران، درخواست تعمیر تلویزیون خود را ثبت کنید و جزئیات را با نماینده پشتیبانی مطرح کنید. شماره تماس می‌تواند در وب‌سایت رسمی سونی در منطقه تهران قابل دریافت باشد.

هزینه تعمیر تلویزیون سونی

هزینه تعمیر تلویزیون سونی

هزینه تعمیر تلویزیون ها بر اساس نوع مشکل قطعات  و میزان خرابی قطعات تلویزیون متفاوت است و هزینه براساس آن تغییر می کند . اگر مشکل تلویزیون شما با تعمیر قطعه برطرف شود مسلما هزینه کمتری را نسبت به تعویض قطعه در بر می گیرد و با توجه به وضعیت به وضعیت شور و وجود تحریم امکان گفتن هزینه دقیق وجود ندارد.

در کل یکسری از اجزا مانند پنل، به علت اینکه جز قطعات اصلی به حساب می آید قیمت بسیار بالایی هم دارند و در صورت تعمیر یا  تعویض قطعه مسلما هزینه بیشتری هم نسبت به سایر قسمت ها در بر می گیرد.

 البته همه ی قطعات به این  شکل هزینه بالایی ندارند و حتی در بعضی موارد اصلا مشکل از قطعه نیست و تنظیمات تلویزیون دچار مشکل شده است  که نگرانی خاصی را در بر ندارد که این مورد حتی از تعمیر هم هزینه کمتری را شامل می شود.

گارانتی کتبی معتبر قطعات تعویضی یا تعمیری

هنگامی که کارشناسان ما مشکل سیستم شما را برطرف می کنند حالا این مشکل می تواند تعمیر یا تعویض باشد به شما گارانتی تضمینی  ارائه می شود که در صورت مشکل دوباره در آن قسمت تلویزیون کارشناسان ما تعمیر یا تعویض قطعات را به صورت رایگان را برای شما  انجام دهند  .

از دیگر مسائل مهم در این قسمت ارائه فاکتوری می باشد که نشان می دهد شما هزینه را پرداخت کرده اید در چه زمانی خدمات انجام شده و تا چه زمانی اعتبار دارد  و مشکل تلویزیون کامل توضیح داده شده و اینکه چه مراحلی را برای رفع عیب انجام داده شده ذکر می شود که در صورت مشکل و ارائه فاکتور کارشناس مورد نظر مشکل را حل کند و شما درگیری بابت این قضیه نداشته باشید.

شما تا مدت معلومی که در فاکتور ذکر شده می توانید در صورت مشکل به کارشناس مربوطه اطلاع دهید و ایشان بدون دریافت هزینه و در کوتاهترین زمان ممکن به حل مشکل تلویزیون شما می پردازد.

تعمیر تلویزیون سونی

مشاوره در زمینه  تعمیر تلویزیون سونی

در این قسمت خدمات ارائه شده توسط کارشناسان را در رابطه  با تعمیر و یا تعویض تلویزیون های سونی با  شما در میان خواهیم گذاشت .

برای بررسی مشکلات تلویزیون های سونی باید به نکاتی توجه کرد که از جمله آنها شناخت انواع تلویزیون سونی که شامل  تلویزیون های پلاسما هوشمند ال سی دی و ال ای دی می باشد

از دیگر نکات شناخت و تبحر داشتن در سیستم های نرم افزار و سخت افزار تلویزیون است

در هنگام ایراد در تلویزیون سونی شما بهترین کار تماس با مراکز تعمیر تلویزیون می باشد که شما با ارائه مشکل تلویزیون خود زمینه را برای درک ایراد به تکنسین های مربوطه بدهید و آنها با کمک سیستم عیب یابی بتوانند به طور ویژه و بدون آسیب به سایر قسمت ها و قطعات تلویزیون مشکل را بسنجند و آن را تعمیر کنند یا در حالتی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشت به تعویض آن با بهترین قطعه موجود در بازار بپردازند.

در قسمت تعمیر محصولات سونی به جهت آرامش و کسب رضایت شما از بهترین و مجرب ترین افراد استفاده می کنیم تا بتوانیم در کوتاهترین زمان ممکن مشکل شما را پیدا و آن را حل کنیم.

عیب های معمول در تلویزیونهای سونی

در مرحله اول باید از وجود برق و سالم بودن پریز و محافظ برق اطمینان پیدا کنید  و اگر از آنها مطمئن شدید و همچنان این مشکل برای شما وجود داشته باشد احتمالا مشکل از برد تغذیه یا مین برد دستگاه می باشد.

تصویر نداشتن تلویزیون

 اگر تلویزیون شما روشن می شود اما تصویری را به شما نمایش نمی دهد امکان از وجود مشکل در بک لایت و یا پنل دستگاه می باشد.

وجود خطوط در صفحه تلویزیون

خطوط در تلویزیون به دو دسته تقسیم می شوند اگر خطوط افقی رنگی و صورتی بودن امکان اشکال در بک لایت وجود دارد و اگر خطوط تیره باشد مشکل در فلت تلویزیون می باشد

نکته ای که در اینجا حائز اهمیت است این است که تمامی مورد بالا به صورت کلی گفته شد و امکان دارد مشکل از بخش دیگر باشد پس لطفا از افراد با تجربه و کاردان کمک بگیرید تا از آسیب احتمالی و پرداخت هزینه گزاف جلوگیری کنید.

عیب های معمول در تلویزیونهای سونی

آیا قطعات استفاده شده جهت تعویض در تلویزیون شامل گارانتی هم می شوند؟

هنگامی که تلویزیون شما دچار مشکل می شود در هر منطقه ای از تهران که هستید کافی است با ما تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان و با بالاترین کیفیت و سرعت برای ارائه تخصصی ترین خدمات همراه با تجهیزات مدرن و پیشرفته تلویزیون شما را عیب یابی کنیم مشکل را شناسایی و آن را با دقت حل کنیم و در نهایت یک سیستم بدون عیب و نقص را به شما تحویل خواهیم داد.

مشاوره در زمینه  تعمیر تلویزیون سونی

شرایط ضروری در تعمیر تلویزیون سونی

اگر در شرایطی تلویزیون شما دارای آسیب هایی مانند قطع شدن سیگنال، روشن نشدن، ماندن روی لوگو، روشن ماندن چراغ پاور، خاموش شدن ناگهانی،سیاه شدن تصویر تلویزیون یا نقاطی از آن، قطع شدن تصویر، وجود خطوط عمودی روی صفحه و موارد مشابه شد پس قطعا تلویزیون شما نیاز به تعمیرات دارد.

قطعات حساس تلویزیون سونی شامل پنل، بک لایت، بردها و مدارهای تلویزیون هستند که تحت تاثیر عواملی مثل نوسانات برق و آلودگی های محیطی، به سرعت آسیب می بینند.

 خرابی، سوختن و یا از کار افتادن هر کدام از این قطعات نام برده شده، قسمتی از عملکرد تلویزیون را دچار مشکل می کند.

 نکته ای که در مورد مشکلات تلویزیون باید به آن توجه کنید این موضوع است که اکثر مشکلات این دستگاه بعد از چند روز برطرف می شوند و مخاطب آنها را مشاهده نمی کند.

اما این که میگوییم مشکل برطرف می شود به این معنی نیست که قطعه آسیب دیده تعمیر شد و همچنان تلویزیون شما نیاز به تعمیر دارد مثلا مشکل اولیه تلویزیون شما از کار افتادن تعدادی از لامپ های بک لایت است اما به آن توجه نمی کنید و همچنان به استفاده تلویزیون خود می پردازد بعد از مدتی تلویزیون شما دچار آسیب دیدگی پنل می شود و علاوه بر عدم حل مشکل آسیب دیدگی تلویزیون شما بیشتر هم می شود.

پس برای جلوگیری از گسترش آسیب تلویزیون خود و زیاد شدن هزینه تعمیر،  تازه اگر تلویزیون شما تعمیر شود بهتر است که در هنگام آسیب سریعا با یکی از نمایندگی های تعمیر تلویزیون تماس بگیرید مشکل خود را اعلام کنید تا کارشناسان با تجربه و حرفه ای در این بخش بتوانند به شما کمک کنند.

*در ضمن باید بگوییم که لطفا خود شما به منظور رفع ایراد به تلویزیون دست نزنید چون در مواقعی باعث آسیب بیشتر تلویزیون خواهید شد یا حتی یک قطعه دیگر را دچار مشکل خواهید کرد که این آسیب علاوه بر هزینه بیشتر شاید آسیبی را ایجاد کند که دیگر قابلیت تعمیر نداشته باشد.

وبلاگ